Еректилна дисфункција у доби од 40 година: узроци и могућности лијечења

Erectile Dysfunction Age 40

Кристин Халл, ФНП Медицински прегледаоКристин Халл, ФНП Написао наш уреднички тим Последњи пут ажурирано 20.3.2021

Очекујете одређене промене са годинама. Али немогућност испуњеног сексуалног живота може бити изненађење, посебно у 40 -им годинама. Међутим, еректилна дисфункција може утицати на мушкарце било које доби . И иако је то чешће у старијој животној доби, ваше четрдесете нису премладе да бисте се носили са импотенцијом.

Преваленција ЕД код мушкараца у 40 -им годинама

Сви мушкарци ће на крају патити од еректилне дисфункције, осим ако, наравно, не доживе дубоку старост. Познат је као еректилна дисфункција повезана са старењем или импотенција повезана са старењем. Али уобичајена заблуда је да само старост води до ЕД. Када ЕД може бити узрокован бројним факторима који почињу већ у вашим двадесетим годинама.



Мушкарци у четрдесетим годинама имају много тога - званично су достигли средњу доб, што може бити застрашујуће. Али ако томе додате пад сексуалних перформанси, бити 40-годишњак може се чинити прилично старим.

Али импотенција у 40 -им годинама није нечувена. Напротив. Једна студија, позната као Массацхусеттс Студија старења мушкараца, открила је да ће око 40 одсто мушкараца у 40 -им годинама доживети неки облик ЕД. Ова стопа се повећава са годинама, али такође није скочила на 40 посто - мушкарци у 20 -им и 30 -им годинама такође могу доживети ЕД.



Ако се 40 посто мушкараца у 40-им годинама суочи с неким обликом ЕД-а, то значи да отприлике два мушкарца у групи од 40 40-годишњака вашег пријатеља пате од њега. Другим речима, нисте сами и постоји велика шанса да познајете људе који су се са тим носили и у четрдесетима.

виагра онлине

оригинал виагра. никад се нећеш осврнути

схоп виагра започети консултације

Шта узрокује вашу еректилну дисфункцију

Еректилна дисфункција може се приписати дугачкој листи могућих узрока. У ствари, то је често симптом већег здравствени проблем . Што значи да би то могао бити знак упозорења, па припазите.

ЕД може бити знак предстојећих срчаних проблема. Обично се јавља две до пет година пре коронарне болести, као нека врста црвене заставе да ваше здравље иде погрешним путем. Према истраживању објављеном у часопису Америцан Фамили Пхисициан, ЕД је исто толико предиктор срчаних обољења као и пушење, а највише предвиђа срчане болести код мушкараца у 40 -им годинама. Другим речима, ЕД у вашим 40 -им је вероватније знак кардиоваскуларних болести него у вашим 50 -им или касније.



ЕД такође може бити узрокован метаболичким синдромом, који је у суштини група фактора ризика који повећавају ризик од срчаних обољења и других здравствених проблема, попут дијабетеса и можданог удара.

Ови фактори ризика укључују висок ниво лошег холестерола, висок ниво шећера у крви и висок крвни притисак. Можда су очигледно ови знакови доказ да вашој исхрани и нивоима активности можда недостају.

Проблеми са постизањем или одржавањем ерекције у 40 -им годинама такође могу бити узроковани ендокрини или хормонских поремећаја, као што је низак ниво хормона тестостерона. Ниво тестостерона опада са годинама, али низак Т није нечувен у средњим годинама.

Импотенција такође може бити нуспојава депресије. Постоји јака повезаност између менталног здравља и сексуалног здравља, а и анксиозност и депресија могу узроковати (или бити узроковане!) Проблеме са сексуалним перформансама. Другим речима, ЕД може створити зачарани круг са условима менталног здравља.

Сродни потенцијални узрок, антидепресиви такође може довести до сексуалне дисфункције. ЕД може бити нуспојава оба селективна инхибитора поновног преузимања серотонина (ССРИ), попут есциталопрама или флуоксетина, или инхибитора поновног преузимања серотонин норепинефрина (СНРИ), попут дулоксетина.

Постоје и други узроци. Ево неких од најчешћих узрока ЕД код мушкараца у четрдесетима:

  • Болест срца
  • Метаболички синдром
  • Хипертензија
  • Хормонски поремећаји
  • Стања менталног здравља
  • Одређени лекови
  • Злоупотреба алкохола или дрога
  • Пушење
  • Стационарни начин живота
  • Дијабетес
  • Гојазност
  • Неуролошка стања
  • Бол
  • Траума
  • Физички поремећаји попут венског цурења
  • Карцином простате

ЕД лечење 40-годишњака

Први корак у лечењу еректилне дисфункције је консултација са лекаром. Здравствени радник може вам помоћи да откријете шта би могло бити узрок ваше импотенције. А узрок ће одредити одговарајући ток лечења.

Ако је ваш ЕД узрокован проблемима у начину живота, као што су неактивност, пушење или гојазност, моћ да повратите своје сексуално здравље може бити у променама начина живота. Истраживање указује на кораке попут вежбања, губитка тежине и контроле дијабетеса и високог крвног притиска који могу побољшати ниво тестостерона и смањити сексуалну дисфункцију.

Доступни су и медицински третмани, најчешћи и први избор већине лекара су орални лекови познати као инхибитори ПДЕ-5. Ова класа лекова укључује лекове као што је силденафил ( Виагра , генеричка Виагра ) и тадалафил ( Циалис ), међу другима. Они су третман прве линије у великој мери због своје ефикасности и профила безбедности.

Хируршки и вакуумски уређаји су такође опције за лечење ЕД у одређеним случајевима.

Разговор са здравственим радником о вашој борби са импотенцијом можда није главна ствар на вашој листи обавеза-разговор са било ким о сексуалној дисфункцији може бити непријатан. Али ваш ЕД може бити знак нечег озбиљнијег, а помоћ је прилично лако доћи.

силденафил на мрежи

добити тешко или вратити свој новац

схоп силденафил започети консултације

Раставне речи за мушкарце од 40 година са ЕД

Еректилна дисфункција постаје све чешћа са годинама, али није неуобичајена код мушкараца у четрдесетим годинама. У ствари, неке процене сугеришу да ће се чак 40 посто мушкараца старијих од 40 година носити са ЕД. ЕД у 40 -им годинама може бити знак озбиљног здравственог стања као што је срчана болест, или једноставно може бити нуспојава лека који узимате. Разговор са здравственим радником помоћи ће вам да утврдите шта узрокује ваш проблем и како га најбоље решити.

4 Извори

Овај чланак је само у информативне сврхе и не представља медицински савет. Подаци садржани у овом документу нису замена за и никада се не би требали ослањати на стручне медицинске савете. Увек разговарајте са својим лекаром о ризицима и користима сваког третмана.